Thursday, January 18, 2007

Waarom mensen aan hun gezicht zitten als ze stoned zijn...

paars: Wat ik zeg;
paars cursief: Wat ik denk... Jahaaa ik denk ook nog wel eens ^^;
groen: Wat Melvin zegt;
blauw: WoW lines; (just for the record, ik HAAT WoW, maar iedereen om me heen niet -_-)

Ik luister naar een WoW muziekje als Melvin zegt: Nou weet je nou waarom?
Ja...? Nou? Het is een stonedheidsgraadmeter, en zo gaat het dus in z'n werking, en nu ga ik dus voorbeelden noemen. Ja? Okay je begint zo te smoken, en dan na een aantal trekjes begin ik een beetje stoned worden, voel je je een beetje stoned worden. Ja... als je dan nog wat trekjes verder bent... Ja? begin je al een beetje aan je gezicht te zitten. omg hij heeft echt onthouden waar het over ging. ja? meestal je kin of je wang. en een hand. na een hele joint zegt hij als hij z'n sigarettenrook uitblaast en z'n sigaret uitdrukt om vervolgens met z'n armen over elkaar te gaan zitten... zoveel tekst zei ik toch niet? oh hehe volgens mij moest ik ff m'n bek houden. Ja? Ja? wat ben je aan het doen. na een hele joint begin je je stoned te voelen. ja? en wrijf je over je hoofd met je hele hand. ja ik kan dus niet zien wat ik typ, omdat ik te snel typ voor die laptop. oh hehe cool :D en terwijl je... ff wachten, oh hehe ok... oh nee nee schrijf dat maar niet op. okay. oh ja. om te controleren hoe ver het is. hmm ik snap er geen reet van maaar melvin zegt dat het daar over gaat... rutger horen we over z'n nek gaan en melvin herinnert mij aan een opmerking die ik eerder maakte. "oh nou moeten we doorpraten, want dan horen wij hem niet". Melvin werd geowned door de koe mens tauren. Ja dit is zo'n koemens. /silly m00 are you happy now? Oh hehe niet leuk. -_-
oh hey typ ook dan wat ik aan het doen ben. dat is helemaal mooi. oh shit dit komt wel erg klungelig over. oh shit! laat ik het vallen? oh nee... melvin verkneukelt zich over het feit dat hij een prrrbb geluid met z'n lippen maakte, en zich afvraagt hoe ik dat in godsnaam op ga schrijven. nou zo dus :) en nu probeert hij een grap uit te leggen die ik gemist heb omdat aan het schrijven was. en nog een, en ik snap er geen reet van omdat ik moet schrijven. Okay. ja eehhhehh waar ging het over? nee niet neer typen dat ik vraag waar het over ging. oh kut, huuuhuuh. denk je dat de mensen nog zullen geloven dat ik een iq van boven de 140 heb normaal? nee , hehe godverdomme die tip is echt puur lelijk. okay, zeg ik als ik melvin aan kijkt die wazig aan het grijnzen is. ey, je zit me gewoon voor lul te zetten. waarom ga je zelf niet eens iets doms doen, en daar over typen. ipv mij de hele tijd.
stukje terug.
ooh. oooh, ja hoort er bij. ooh je beent gewoon een joint aan het draaien. Zoooohoo. ja ik ben ook nog in staat om goede dingen te doen, probeert Melvin me nog te overtuigen. Meeh, dit moeten ze gewoon in pakjes verkopen. en zo haalde hij z'n eigen uitspraak weer onderuit. Oh oh, hij's wel eens beter geweest, hehe. ja, ik denk dat je daar toch echt het tegendeel bewees, sorry ;p. heeft ie die typ gewoon verkeertenom ingedraaid, wat een sukkel. en een mooi scheurtje. ik ben er gewoon bang voor. Wiet milt, dat is net zo iets als marlboro light. wat zei je nou? als laatst? ja? dat zware shagrokers dan boomstammen. mild, joint, boomstam.
Roses are grey. Violets are grey. I'm dead, and colorblind oh die eerste komma moest een punt zijn. wtf WoW is zo wazig..., and the dwarfs spank the baboon!! als we horen dat rutger weer over z'n nek gaat kijken we elkaar aan, en schieten in de lach. ooh neee dat moet je niet opschrijven, en ook niet dat ik dit zeg. dat is niet cool om terug te lezen! toch? oh deze(WoW character) heb ik ook wel een koele naam gegeven. tis een vrouwtje eh, en ze heet clearasil. vind je 't niet leuk? ehmm... ik snap het niet. ja dat kan. als je ff een vraag stelt waarom je het niet snapt, kan ik het beantwoorden. waarom clearasil, wat is daar leuk aan? waarom dacht je daaraan? kijk naar het gezicht man, ze heeft allemaal gaten!! YOU DON'T NEED DEODORANT IF YOU DON'T HAVE ARMPITS ANYMORE! zegt het undead vrouwtje. Oooh ik ga je er eentje laten horen, van een "humaan" nee hij duurt te lang om over te typen. Melvin kijkt me aan en kijkt naar het scherm. nee niet tegelijk, zo lelijk is hij nou ook weer niet -_- oh ik ben best wel gemeen bezig want ik zeg helemaal niets. wat een vredig liedje eh? so i have... woow dit is echt te lang om over te typen. a ninebracelet boogyman! .. yes.... ommg wtf... hey' the king's back. neeeeee ik wil muziek horen. lol ik wil /muziek typen hahaha. hmm hoe gaat het met je tenen? ik krijg altijd last van oetelbuien wanneer ik stoned ben, dan kan ik er zeg maar niet tegen dat m'n tenen tegen elkaar zitten..... VOEEEEEEEEM! jezus rutger komt binenlopen en ziet er echt ongelovelijk slecht uit. stilte... af en toe een paar opmerkingen over rutgers situatie. en weer stilte. ongemakkelijk. hoe gaat het met je tenen kim?
n
ee, nu niet, ik ben stoned. zeg ik tegen noob (m'n kat) die op m'n buik wil klimmen. ja, zegt melvin met z'n smartass look, dat wil nog wel eens, als je 2 joints gerookt hebt. of niet natuurlijk, puur toeval.

Vandaar dus dat mensen veel aan hun gezicht zitten als ze stoned zijn.

No comments: